LAIŠKAS IŠ ANDALŪZIJOS: Gyvename kartu su gamta

su Komentarų: 0

Sveiki,

Mes, Ieva ir Edvinas, stengiamės kuo daugiau gyventi kartu su gamta. Abu užaugome gamtoje, studijavome miesto sūkuryje, o po mokslų nusprendėme pasinerti į šiltus kraštus ir grįžti į gamtą. Šilti kraštai traukia vien dėl klimato, kuris leidžia didžiąją laiko dalį praleisti gamtoje, suteikia gausybę vaisių ir daržovių įvairiu sezono metu.

Dviračiais keliavome iš pietų Prancūzijos iki pietų Ispanijos, ieškodami šiltesnio klimato ir tinkamos vietos būti arčiau gamtos. Kelionės tikslą pasiekėme Andalūzijoje, kur įsikūrėme nuostabiuose Ispanijos kalnuose. Stengiames kuo daugiau laiko praleisti gamtoje, gyvename ramioje, kalnų apsuptoje aplinkoje, maitinamės tuo, kas iš gamtos: vaisiais, daržovėmis, sėklomis, riešutais, ir mylime, branginame bei stengiames kiek tik galima daugiau saugoti gamtą.

12622312_1252909098058010_8676223406793792820_o

Kol kas visu maistu patys dar neapsirūpiname, perkame iš vietinių prekiautojų turguose, bet ieškome artimoje ateityje įsigyti žemės lopinėlį, kur galėtume sodinti kuo daugiau ir patys apsirūpintume visu reikiamu organiniu, ekologišku maistu. O kol kas džiaugiamės tuo, kuo galime ir tuo, ką turime jau dabar: sodindami salotas, špinatus, pupeles, žirnius, prieskonius vazonėliuose, daigindami įvairias sėklas ir pupas, kad maistas būtų gyvas.

Augalai, kuriuos sodiname ir jais rūpinames, įgauna mūsų energijos, dėl to tik mūsų pačių užsiaugintas maistas mums suteikia didžiausią gėrį. Jis yra prisotintas mūsų pačių energijos, kurią paskui mums sugrąžina su kaupu. Gamta yra tobulai sutverta, kad aprūpintų mus maistu, mums tereikia tai priimti ir puoselėti.

12622223_1252907668058153_4535490067211643363_o

Mūsų tikslas užsiauginti sau maistą taip pat svarbus dėl to, kad būtume mažiau priklausomi nuo sistemos, ir galėtume laisvai ir drąsiai gyventi, būtume savarankiški ir apsirūpintume tuo, kas reikalingiausia – maistu. O kas svarbiausia – ekologišku, organiniu, sveiku, mūsų rankomis užaugintu maistu. Nes pirkdami ne visada žinome iš kur maistas atkeliavo, kaip buvo užaugintas ir ar tikrai jis toks sveikas ir tyras kaip mums atrodo…

12604858_1252906408058279_6369551367393077123_o

Sužinoję apie CoolŪkio projekto idėją labai nudžiugome. Nuostabu, kad vyksta toks projektas, kuris suteikia galimybę užsiauginti savo maisto tiems, kurie neturi žemės lopinėlio. Ir svarbiausia, kad tai daro drauge, praskaidrindami gyvenimą jaunimo užmirštiems garbaus amžiaus žmonėms, kurie gali ir pamokyti, ir pasidalinti savo išmintimi.

Linkime visiems pamėginti gyventi kartu su gamta, praleisti joje daugiau laiko, maitintis gamtos suteiktu maistu, ir išmėginti patiems jo užsiauginti. Tai pradėję, akimirksniu pajusite gamtos skleidžiamą gėrį.

Sekite Austė:

Labas! Mano vardas Austė ir esu CoolŪkio bendraįkūrėja. Domiuosi aplinkosauga ir tvariu gyvenimo būdu, mokinuosi kaip kuo daugiau įterpti to į savo gyvenimą. Čia dalinuosi savo žiniomis ir patirtimi. Labai laukiu jūsų komentarų, pasiūlymų ir patarimų. Juk geriausia mokytis vieniems iš kitų! :)

Naujausi įrašai nuo

Palikite komentarą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.